zondag 8 december 2013

Druk, drukker, drukst!

De foto's zijn er! Hoera!
En wat zijn ze moooooi!
Onze klasfoto hangt al te pronken in mijn bureau :-)
Mag ik vragen om het geld voor de foto's die u wilt zo snel mogelijk mee te geven, alsook de bijbestellingen. Dan kunt u de foto's nog voor de kerstvakantie hebben.



Het waren twee drukke weken.
De cadeautjes voor de grootouders werden nog geverfd, vernist en ingepakt.
Het dansje werd aangeleerd en tot vervelens toe ingeoefend.
Voor sommige kinderen was 10 keer na elkaar wat van het goede te veel, begrijpelijk ;-)
Maar het was een fantastische namiddag, met ook een super presentatie van de kinderen.

De Sinterklaascadeautjes werden op het nodige enthousiasme onthaald. Ik zal nog een foto ervan nemen en hier op plaatsen.
We kregen veel!
Een voetbaltafel, het Franse spel voor het 6de leerjaar, een puzzel, lotto, yahtzee, de spelletjes 'horen, zien en zwijgen', 'zoek de verschillen', 'rara, wat ben ik' en 'moddervarken'.
We hebben vrijdag al twee uren gespeeld, maar lang nog niet genoeg natuurlijk. Hoekenwerk zal enkele weken lang gevuld worden met een spelletjeshoek :-).
Ik organiseerde ook een voetbaltornooi met als winnaar: Jens! Bravo!

Spel van de week: Vrij spel. (maar geen rollend materiaal, dat is voor als het goed weer is, en alles is op eigen risico mee te brengen! Het moet niet, het mag!)
We kijken uit naar ...: donderdag! We gaan op muzische namiddag. Wat betekent dat? Dat zullen de studenten van het KAHO in Aalst maandag komen uitleggen in de klas.
Niet vergeten: zwemmen. De laatste keer!

We gaan de komende week ook nog verder werken aan de nieuwjaarsbrieven. Mooi schrijven en ze ook inoefenen zodat we ze vlot kunnen lezen. De laatste toetsen komen er ook aan.
En binnen twee weken is het dan alweer vakantie.

 
Voor foto's van het grootouder- en Sinterklaasfeest verwijs ik u graag door naar de blog van juf Griet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten