zondag 20 oktober 2013

Voorlaatste week

Allereerst, als uw zoon of dochter met vuile vingers is thuisgekomen vrijdag ... Mijn excuses. Voor het knutselwerkje van Halloween moeten we al iets overhebben :p Maar de resultaten zullen mooi zijn! Die kunnen jullie ook zelf komen bewonderen op de Halloweenwandeling, waarvoor ik jullie nogmaals vriendelijk uitnodig!
Allen welkom!
En een beetje regenspatten kunnen ons niet tegenhouden. Met een paraplu en regenjas komen we ook al ver :-)
U kunt zich nog inschrijven tot en met woensdag!

Voorbije week was een week met vééél toetsen! Elke dag toch wel twee. De kinderen hebben dat zeer goed gedaan. Het einde is dan ook bijna in zicht. Maandag nog de laatste twee toetsen voor dit rapport en ik moet zeggen, de rapportjes zien er tot nu toe al goed uit. Van een flitsende start gesproken!
We gingen ook naar de bib en doken het water in.

De uren voor het oudercontact zijn met de kinderen meegegeven. Ik hoop dat iedereen ze ondertussen gezien heeft? Anders schrijf ik het uur nog eens in de schoolagenda.

Spel van de week: rekkers! We toonden het vrijdag al eens voor op de speelplaats en het was een succes. Op school hebben we drie rekkers, maar mocht u er thuis nog hebben liggen dan mag u die ook gerust meegeven! Zo kunnen ze veel springen en bewegen tijdens de speeltijden.

Safer internet: dinsdag krijgen de leerlingen van 5 en 6 uitleg over het internet. Hoe ga ik op een juiste manier om met het internet? Wat zeg ik en wat niet? Wat plaats ik op facebook? Welke afspraken moet ik naleven? U zal ook een brief meekregen na deze infosessie.

Het is alweer de laatste week en dan kunnen de leerlingen en de juf genieten van een weekje vakantie.
Maar eerst nog toetsen, safer internet, oudercontact, rapport en de Halloweenwandeling. Een hele boterham voor deze laatste week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten